25 d’abril del 2013

L'hora del conte a la Biblioteca Pompeu Fabra. Em diuen Tano i La Xurra amb Mercè García i Montse Margalef


L'hora del conte és l'hora més esperada de la setmana. Saps per què? No? De veritat? Doncs perquè tots els nens i nenes vénen a la biblioteca a escoltar contes.




"Em diuen Tano i sóc un ruquet fort i rodanxó, de pell color marró i orella llarga. Alguns m'anomenen burro, d'altres em diuen ase...".

Mataró es prepara per acollir la Trobada nacional dels Tres Tombs del 26 d'abril al 5 de maig i per celebrar-ho la Mercè García i la Montse Margalef ens explicaran els contes Em diuen Tano i La Xurra, de Lola Casas.

Si els voleu escoltar, podeu venir el proper dimarts 30 d'abril, a les 18h a la sala d'actes de la Biblioteca Pompeu Fabra.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada